Idag är jag stekhet...;)

Efter en rejäl omgång av huset som inte fått en genomgång ordentligt nu när det varit så fint väder, har hellre velat njuta av kvällar och helgerna utomhus. Men nu var det dax, hatar verkligen när det dammar när man går. Värmen håller i sig och ikväll är det inget syre kvar ute, inte mycket i alla fall. Så jag är just nu stekhet, känns nästan som feber, men det är ett rejält träningspass att städa i värmen. Nu är det fint och färdigt. Snart klar med svettningarna, då blir det en svalkande dusch.

Cloud Shower
cloud shower - från Rogerseller - som att duscha i regn

Har även lyssnat på Ernst K, han pratade med kryddorna idag också, i dag var det ingefäran som fick en del fina ord. Fast ingefära är ju en bra, läkande krydda. Mot ledvärk tex.
Men duktig är han och fint blir det, men liiite smörig, tycker jag.  


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Vilken häftig dusch... sån hade jag inte tackat nej till. Hmm... får nog visa maken =)

2010-07-08 @ 23:06:14
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0