Iphone utbildning sökes!

Nu har vi lånat ett modem av våra vänner. Så blev räkningarna betalda också, synd att det inte går säga att har man inget fungerade modem så slipper man betala den månaden, att man skulle få ha en sådan månad om året. Modemet går ju inte sönder så ofta....

I alla fall så har det kommit igång och jag försöker synka telefonen med spellistor och hitta mina bilder som är i iphonen. Nu börjar jag undra på riktigt "Är jag en idiot?" (när det gäller teknik). Som jag synkat och duttat och INTE F_N funkar det!!! Nu lägger jag det åt sidan ett tag, fast det gnager i mig att jag inte får till det.

Vi har sedan sist varit ännu ett varv hos Pillan m. familj i Tollarp och var bjudna på Lions logdans. Ett väldigt fin loge. Helgrillad gris med tillbehör var kvällens middag, inte dumt alls. Trevlig tillställning med dans och musik.

Gårdagen tillbringade vi hemma med våra vänner som kom hit. De lagade mat åt oss i vårt kök, vilka goa vänner va`? Det blev fantastiskt gott, men så är de gormé kockar också. Såsen var bara som man ville äta med sked, slurp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0