Regn och storm!

Igår var det shopping i Halmstad ut och in i de flesta affärer, en del fynd gjordes också. Lunch på Harrys och sedan glass på det. Mulet och småregn=MYCKET folk i affärerna.

På kvällen blåste det upp ordentligt och regnet vräkte ner, har gjort så hela natten, att vi bestämde oss för att åka till Hultet idag. Komma hem till maken och lillsonen som inte har semester ännu, 2 dagar kvar...

När jag kommit hem behövde det fyllas på lite i kylskåpet, tog bilen, det är så tungt att bära mycket varor över parkeringen. När jag parkerade bilen i carporten och öppnade dörren, rusar det en räv mot mig, jag blev skiträdd och hoppade in i baksätet, hm, ringde in till maken och sa att han måste komma ut och hämta mig, räven står kvar utanför bilen. Då kommer sonen hem och jag skriker i bilen, men han hör mig inte, fast egentligen gjorde han det, men visste inte var jag var, så han gick in, såg varken mig eller räven. Räven insåg snart att jag inte kommer ut, så den sticker in i färghandeln som har öppet på baksidan, då passar jag på att springa in. En liten ynklig räv, stackarn han var säkert hungrig.

Snart dax för sängen och drömma sig bort.


Laxvik i onsdags!   

Kommentarer
Postat av: Eva

haha, en räv - ja det är ju sånt som bara händer dig,, kramen

2010-07-31 @ 20:35:15
Postat av: Git

Hörde att han var utanför Elme också, de jagade ut honom från färghandeln, han/hon var helt orädd, som en valp....

2010-07-31 @ 22:48:37
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0