Ta mig till havet...!

Har varit i Halmstad denna helgen (också). Badat och solat och ätit och skrattat och druckit. Helt enkelt haft en helt underbar helg. Min systers barnbarn och barn var också där. Två hundar som också fick bada. 

När vi kom hem ikväll var det lika varmt här, har öppnat upp fönster runt om i huset för att vädra ur. Just nu mullrar det lite i utkanten.Kanske dax för ett värmeåskväder?

Jobbar nu en vecka till, den är egentligen är härlig vecka, en vecka bara, 5 dagar, som man räknar ner...sen är det 4 veckors ledighet. Visst är den tanken häftig?

Jag tog lite bilder som jag lägger upp i morgon, för nu blir det sänggång (undrar hur man går då?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0