Teknikens under!

Efter en vecka på jobbet som gått mycket bra. Är jag nu värd fyra veckors semester. Känslan när klockan närmar sig hemgång är obeskrivlig, att få sova till man vaknar. Göra goda frukostar varje dag, annars kastar jag i mig något för jag sovit 10 min mer än jag borde. Är så härligt.

Idag kom min Iphone också, så jag fick be äldste sonen komma hit och hjälpa mig. Medans han satt i den inglasade delen av balkongen, satt vi andra i den öppna delen och svettades. Maken grillade kycklingfilé och resten av maten gjorde jag snabbt iordning nere.


Go semester!


Systersonen lill-kille gillar bulle mer än att bada!

Ikväll har jag suttit och blippat och testat min Iphone, hämtat appar och snurrat runt. Var ju inte så jätte svårt att manövrera den när jag väl kom in i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0