Trött på ostbågar?

Kan man trötta ut sig själv på ostbågar? Jag har gjort och håller på med det experiment. Jag tillsammans med äldste sonen och svärdotter är i Halmstad denna veckan. Maken jobbar fortfarande, men snart har han också ledigt, det ska bli så skönt.

Jo, det jag skulle börja med var ju ostbågar, vi kom hit i måndags och jag köpte en påse ostbågar då, vilken jag gjorde även tisdag och onsdag (idag), jag har också ätit upp en hel påse varje kväll. Det blir bara godare och godare, mitt mål var egentligen att försöka föräta mig på dem, men det verkar bara gå åt skogen. Till detta rosévin mousserande,  kan ju inte bli fel. Enda effekten är att jag blir fetare och fetare av ostbågarna.


I fåtöljen med ostbågar, sonen gjorde ett "gammalt" kort av det!


Under dessa dagar har vi varit och badat varje dag, legat och stekt i solen, idag har det fläktat lite, men klarblå himmel, kan inte fatta att de lovar regn i morgon?

Det är Halmstad Marinfestival, med början i morgon, hoppas det inte regnar så mycket, utan vi kan åka ner och titta på båtar och artister som uppträder.

Klockan som jag sa att jag skulle gömma, den gömde sig själv, jag letade som attan efter den häromdagen, kan inte vara utan den, känner mig helt naken. Men den är så prålig att det inte går se ändå hur mycket den är.

Nu blir det film, de sänder Tom Cruise filmer varje kväll på tv 4+, gillar jag och sonen, men tyvärr inte svärdottern...  

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha det underbart... här regnar det otroligt!

2010-07-29 @ 19:45:21
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0