Västkusten!

Efter jobbet i fredags packade jag ner mina badkläder och en handduk, men glömde brassestolen. Åkte sedan till syster i Halmstad. Vaknade till en klarblå himmel och en god frukost. 

Åkte till närmsta bensinmack och köpte en brassestol, sonen med sambo kom också, vi gjorde en lunchbox och vandrade över vägen ner till havet. Sedan hände det inete så mycket. Så småningom blev i lite sugna, började leta efter kylbagen, vi var fem personer som gick till stranden, men ingen av oss tog kylbagen. Jag gick... tur att det inte är så långt. Brassestolen ja, som ny stol kände jag inte till exakt hur mycket den skulle fällas ut, så den blev endast utfälld 2/3, så när jag satte mig, smack, som en fällkniv, de flesta har nog sett eller varit med om det någon gång, känns lite pinsamt, man är ju inte 20 år och smidig precis.

Efter en stund blev vi fika sugna, då hade fikakorgen fått följa med min systers make hem när han hade bränt sig och inte kunde vara i solen mer.

Grill och rosé på kvällen i en riktigt ljummen sommarkväll. Sverige ÄR fantastiskt!


Laxvik innan alla badgäster har kommit ner. 

Kommentarer
Postat av: Eva

haha, hade velat ha det på bild! Kom ihåg när din kära syster råkade ut för samma sak o du nästan avled av skratt... hehe

2010-07-05 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0