112!

Lärt mig att man säger Ett Ett Två och INTE hundratolv. Då kan det lätt bli 10012 (om man är danske tex.).
Har också lärt mig lägga någon på sidan göra hjärtkompressioner och lyfta ner någon som har tuppat av vid skärmen på jobbet. Mycket nyttiga saker!

Kom på mig själv med att slötitta på tv:n ikväll. Det var ett norskt kungligt bröllop. Tog säkert en halvtimme innan jag kom på att jag inte ens visste vilka de var som gifte sig och varför i hela friden jag tittar på det!

Jag är just nu oerhört trött på bröllop. Undrar hur länge det ska hålla på med all denna uppståendelse kring Viktoria och hennes Daniel? Jag tycker synd om den stackas grabben i det ständigt blöt-slickade håret som måste vända och vrida på var enda svar, som ändå inte är något svar, utan blir bara en massa nonsens. Men han ska ju vara redo nu sägs det. 

Mina värderingar? Nej, jag är inte royalist, inte för att det kostar oss en massa pengar, det gör ju även en president. Men en president ska ha åsikter och ska agera och tycka och bestämma. Så lite pay-back blir det förhoppningsvis då. Men jag tycker ändå att familjen verkar trevlig, inget fel alls på dom (Förutom Daniels slickade frisyr)

    
Då med kepa!                                  Nu med brylkräm!

Bilen lånad av kungliga bloggen.        Bilden lånad av Soffsansblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0