Släktträd!

Det är så spännande, en avlägsen? släkting håller på och släktforska om vår familj på mammas sida. Har fått 23 sidor med mostrar och morbröder och deras ättlingar. Då trodde jag detta var början, men vi veta ikväll att han är så långt tillbaka som i mitten på 1600-talet. Otroligt spännande! Undrar var man har för släkt och gener tillbaka i tiden? Oavsett ska det bli väldigt spännande att få ta del av det när det blir färdigt. Blir sådant färdigt? Min mamma och hennes släkt kommer från Tyskland, Grösslin där hon också är född. Jag är född i Växjö!

Nu har jag fått lite bilder från min syster som tog bilder på mina kusiner i alla fall, min kamera låg som vanligt hemma.

Alla kusiner på mammas sida utom 3 som hade förhinder:



Den storleken räcker gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0