Världsrekord!

Vad häftigt! Världens längsta tennismatch spelades igår och idag och i morgon fortsätter de igen. De har hållt på över 10 timmar och fick återigen bryta pga mörker. Det står 59-59 i avgörande set, 94 matchbollar av en av spelarna. Undrar om de har träningsvärk i morgon? Hur kul är det att dömma matchen, att sitta där uppe på stolen, träsmak kanske?

Efter lunchen idag åkte vi till Frida på jobbet, rätt in i skogen innan Lönsboda, hu jag som är så mörkrädd hade INTE vågat bo där. Men vilket fint hus, stilrent och mycket smakfullt inrett. Charmig gård utanför med perfekta gräsmattor. Midsommarmat hade hon fixat till oss och bakat goda bakelser med jordgubbar doppade i choklad, jammy!

Efter maten rastade vi oss med en promenad och passade på att svara på en massa konstiga frågor om djur, inte vilka djur som helst, utan tja, mygg och igelkottar tex. Vet ni hur en mygga känner av just dig när den blir hungrig? Nä, det visste inte jag heller, den känner lukten av koloxid (eller var det koldioxid?)

Sedan blev det jobb också, diskussioner och prioriteringar.

Innan vi skiljdes åt fick vi hade Farmskan köpt en liten present, en drömpuppa. I den ligger en liten lapp som jag skriver min dröm på och alltid bär med mig.

Jag har redan avslöjat min dröm! Ingenting är omöjligt - bara mer eller mindre jävligt (när det gäller min drömn)



 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Min dröm är redan uppfylld... Ett härligt gäng med härlig entusiasm, kan man ha det bättre. Kram!

2010-06-24 @ 18:33:27
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0