Askungen!

Känner mig ibland som askungen. Hur då kan man undra? Jag har inte små fötter med glasskor på. Men däremot en tvättkorg som aldrig tar slut! Hur är detta möjligt? Grus i hallen nu när snön smälter, fastnar dessa små korn under sulorna. Jag har i och för sig ingen elak styvmamma eller någon häxa som försöker trycka in ett giftigt äpple på mig.

Men tänkte idag: "Vad är väl en bal på slottet...?"



Alldeles alldeses underbar! Denna kväll är en bal på slottet! Bjuden på middag ett kallt glas vin. Vissa fredagar känns bättre än andra, detta är en sådan fredag. 


Kommentarer
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Göttegris - tänk vilken kalleprins du har va, en sån goding :-) själv står min kung vid spisen o dofterna som sprider sig i huset bådar gott... kram

2010-03-20 @ 18:54:48
Postat av: Git

Ja Eva, visst är han min drömprins! Såklart!

2010-03-20 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0