Idag bar det iväg!

På med stegräknaren direkt efter duschen i morse. Fäste den sedan i stöveln. Nu jäklar ska det trampas. Kollade in Friskis & Svettis programmet för ikväll. Fanns ett step-up pass, men efter städningen bestämde jag mig istället för att följa med min kära man till gymmet. Där löpbandet blev det jag valde. Ska bli kul att föra in sifforna i jakten på målet som hägrar, jorden runt.

Pratade med sonen för någon timme sedan. På Cypern idag var det + 24 och sol, han hade bränt sig på axlarna och händerna. Han är på fotbollsläger och är målvakt, har man inte handskar på sig då? Missade fråga. Han lät lite bekymrad när jag pratade med honom, så jag frågade vad det var, då berättade han att de stod och tittade på några killar som försökte få ner en hiss som fastnat, i hissen satt folk, och de visste inte vilka det var, om det var några från deras lag. Hemska tanke och fastna så!

En dag kvar, sen är det sovmorgon 4 dagar, det känns så lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0