Ormakullagården!

Kom till Ormakullagården kl 8 i morse. Ett ganska mysigt hur utan några moderniteter, värmen hade varit påslagen sedan 07.45 ca? Jag hade tack och lov räknat med detta och hade en Björnskinns väst på mig (som dessutom var ivägen för vår Beamer). Utanpå detta hade jag min vinterjacka fram till lunch också. Därefter började både huset och jag tina upp.

Affärsplanering, många bra diskussioner och förslag. Känns  riktigt bra. Nu är det nästa steg, handlingsplaner.
Kruxet är ju också att när man sitter en hel dag blir det också en hel del kaffe, magen svullnar upp och protesterar med ett muller.

Ikväll blir det soffan med 2 1/2 män och därefter nya avsnitt av Holywoodfruar. Kulturprogram på hög nivå! Men känner ett visst behov av att inte använda hjärnan mer idag.


 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Jag är tacksam att du använde hjärnan till planering istället för kulturprogram på hög nivå! Tack för en bra dag. Kram

2010-03-08 @ 19:35:09
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0