Sleten!

Igår bestämde jag mig för att komma iväg till jympan som började 17.30, jag hann. Väl hemma bytte jag om till mina nya fina träningskläder. Satte mig och pustade några minuter.

Då påminde magen mig om att jag tryckt i mig 1 ask läkerol lakritz smak med laxermedel i, det är någon konstgjord socker ersättning som de sluga tillverkarna lägger i. Undrar varför? Det finns både fördelar och nackdelar med detta ämne. Nackdelen är att magknipet som sätter in kan man inte bestämma själv när det kommer. Fördelarna är det går över, hur, ja, det kan jag ju inte skriva i denna högst seriösa blogg.

Oavsett, efter att ha tagit om en runda läkerol i magen, pinnade jag iväg till jympan. Hoppade och studsade och rörde om rejält bland tarmarna. Ja, det löste sig där med.

Idag har jag fått massor gjort, cyklade hem i det gråmulna vädret som äntligen verkar rå på snön. Gjorde en cyrry-kyckling-gryta med bacon och paprika, det var så gott! Kan kanske också bero på att jag verkligen längtade efter curry. En krydda som är en favorit.

Ikväll blir det att jaga bovar kl 21.00 på 3:an!


Kommentarer
Postat av: eva, lchf-coach:)

hehe, har tankar om när du käkade laxmedel på väg till Väla för ngra år sedan - du kan ju verkligen det här stumpan!

2010-03-20 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0