Tappa.se

Har smygtränat med stegräknaren idag. Haft den på mig hela dagen för att se hur mycket jag går UTAN att träna ett smack! Nu ligger jag på 7395 steg och då har jag inte tagit många steg här hemma ikväll. Maken har varit ledig idag så jag har fått allt serverat.

Med dessa steg under en dag, utan att göra något alls, behövs det inte mycket extra träning för att det ska bli en hel del av det. Då känns det inte så jobbigt, eller hur?

I vårt lag på jobbet sa en av deltagarna att; Nä, jag ska nog inte vara med för det är nästan så att jag tar bilen till tvättstugen... Men eftersom det inte är så att han/hon tar bilen dit, så blir det till att tvätta oftare under 80 dagar. (jag kanske skulle lämna vår tvätt där?) Nu är alla fall tvättaren med i laget, vi kommer alla att stötta och heja varandra så klart! I morgon börjar kampen Jorden runt på 80 dagar! Ser du laget JALLA JALLA så håll åt sidan.

Nu var jag kaxig, men det måste jag vara allt för att komma igång och vinna! Jag kom sist i klubbtävlingen på jobbet igår, har fortfarande halva klubban kvar och blåsor på överläppen.

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0