Allt väl!

Har precis pratat med mamma, allt har gått bra. Hon har bytt batterier i sin pacemaker. Tänk vilka hjälpmedel det finns och vilken tur att de finns. Hon mådde bra och ville hem nu, det var bara något lite som krånglade, men det ville hon inte berätta för då kanske hon inte får åka hem i morgon. Hon vill hem till sina pokerkompisar.

Själv innbillar jag mig att allt är bra. Men sanningen är att jag har inte mått helt bra sedan i lördags. Jag har tandvärk som kommer och går, mer eller mindre. Värktabletter så känns det bra, men när den slutar värka kommer det igen. Jag vet desvärre också vad det är. Jag gjorde en rotfyllning för ca två år sedan, sist jag var hos tandis sa han att en rotkanal fortfarande var aktiv, att de missat den. Denna är nu inflammerad. Men jag sa sist att "nä, det känns ingenting, jag har koll på det", han sa då "okey, du bestämmer själv". Japp, så nu sitter jag här och våndas, jag är skiträdd för tandläkaren!!

Idag är jag inte modig! Giv mig styrka...


Kommentarer
Postat av: Eva (din f.d. lchf-coach)

Fixar du stumpan - bara att ta tjuren (banan-tandläkaren) vid hornen o köra! puss

2010-05-19 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0