Go middag!

Efter en bra dag på jobbet, blev det ett besök på Elme restaurang. Kul och avslappnat och lite FBI fasoner, så skrattade vi gott. Men en sak som jag lärt mig ikväll, beställ inte kyckling med sallad och fetaost, det är skitdyrt, fetaosten kostar 40 kr EXTRA! Vilken kvalité är det inte på den fetaosten då?

Nu närmar sig alla dessa helger som vi har fullt inbokat fram till helgen efter midsommar. Vi ska ha kusinträff på min mammas sida snart. Har många kusiner, en del av dom har jag inte ens träffat. Då mamma var lite äldre när hon fick mig, så är jag bland de yngsta, om inte yngst, jo så är det nog. Det är ju iof lite skönt. Att vara yngst någonstans menar jag.

Ikväll på middagen diskuterade vi bröllop, det finns ju mer än Vickan o Danne som ska gifta sig i år! Vi pratade om våra egna möhippor. Så fruktansvärt kul vi hade. Och T som berättade om sin, när hon skulle åka vattenskidor och svalde varenda fisk i havet, så jädrans kul!  Själv blev jag avsminkad totalt (ni fattar va, jag som aldrig ens skulle komma på tanken att gå ut osminkad) de klädde mig i laxrosa livstycke i siden och matchande boxertrosor, sen åkte vi iväg till Vittsjö, numera kallat Gittsjö, där ägaren tog emot oss och jag blev erbjuden en städrock för att jag bara hade underkläder på mig. Den slängde jag.   

Inne på toaletten träffade jag en tjej som var där, hon hade en sminkväska som jag ville låna, det fick jag inte, då slog blixten till, jag tryckte upp henne iväggen och tvingade till mig hennes sminkväska, använde den och lämnade snällt tillbaka den med ett "tack så mycket för lånet". Detta är 22 år sedan, det skulle aldrig kunna hända nu (att jag går ut osminkad då).

  


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha ha ha... själv blev jag då blåst på möhippan eftersom den skulle inträffa samma kväll som jag helt oförberett begav mig till Tyskland för att inhandla drickat till bröllopet. Så maken, den stackarn, fick som hämnd göra mina planerade saker med... ha ha ha

2010-05-28 @ 07:29:25
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0