Jordgubbar!

Igår till middagen blev det ju svenska nypotatisar. Ikväll blir det svenska jordgubbar med grädde. Är hemma själv ikväll. Fotbollsmatch för yngste sonen och maken är med och coachar.

Hade bestämt att vi skulle ha en oplanerad semester, för vi lyckades enbart få in två veckor tillsammans. Men nu har jag ändå lyckats planera in en hel del. Jag och bästa vännen åker till Öland en helg för att träffa ännu en god vän, så det blir en tjej helg. Jag och ungdomarna åker till Halmstad en vecka när maken jobbar, och passar deras hund när dom åker till Grekland. Sen när maken har semester lämnar vi ungdomarna hemma och tar tåget till Stockholm och lever lite storstadsliv. Restauranger matupplevelser är prio 1. Trodde jag var mer spontan än detta. Lite besviken på mig själv. 

Kanske blir det så när jag tänker vad vi KAN göra om vi inte har något inplanerat åsså blir det bara så att det blir planerat i alla fall? Ja, jag vet inte. 

Nu blir det soffan och fortsättning på Mari Ljungsted boken...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0