Marsipan godis mmmmm!

Efter en mycket bra eftermiddag på jobbet (ja, fm var också bra). Kommer jag hem och maten var nästan klar. Maken har gjort helstekt kotlettrad i ugnen. Efter maten åkte maken till affären och skulle köpa kaffe och en liten kaka, det blev en äppelkaka av något slag. Otacksamma jag, tycker inte det är så gott, så jag körde ner och köpte en kladdkaka istället och en liten påse lösgodis med marsipan godis.

Hemma mumsade vi i oss detta, när plötsligt maken spottar och fräser som en katta. Mitt marsipangodis åker en bra bit iväg. När jag frågar vad det är svarar han att marsipan godiset med choklad på smakar mögelost. Självklart tror jag inte på honom och stoppar en likadan i munnen, FY för den lede, den var vidrig och smakade helt riktigt mögelost! Då vi är ytterliggare en familjemedlem, yngste sonen som också var tvungen att checka, han var den som läckte på vår vita ryamatta (chokladen då), men jag kan inte klandra honom.

Jag känner verkligen att det är ett stort I-lands problem!






Kommentarer
Postat av: Eva (din f.d. lchf-coach)

Era små stackare - reklamera reklamera!! puss

2010-05-05 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0