Mini-shopping!

Sov jätte länge idag. Det behövde jag, har väl inte varit riktigt 100% på ett par dagar. Bestämde mig i alla fall för att se vad byn hade att erbjuda. Hittade en vit kostym som var så super snygg där den hängde. Men väl på, var den inte så snygg. Fattar det inte. Men jag får fundera på det.

Eftermiddagen har blivit soffan med nästa bok av Mari Jungstedt, det är omöjligt att lägga ifrån sig hennes böcker när man väl får tag i dom. Riktigt nagelbitande och spännande böcker som utspelar sig på Gotland. Läs dom!

Det är makens jobbhelg så han har redan gått och lagt sig. Jag har kanal 4 på tänkte få mig ett gott skratt med hjälp av "Virus i bataljonen" från Vallarna i Falkenbergt. Men tycker mest att den är rörig, det var roligare för många år sedan när Stefan & Krister var huvudpersonerna.

När kan det bli vår? Har inhandlat vårblommor som jag tänkt plantera på balkonen, men i denna kylan tänker jag inte stå och påta. I går morse blåste det, så när jag tittade ut på balkonen låg de huller om buller en del jord hade läckt ut och några hade brutits av. Grrr för detta kalla väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0