Fortsatt rensa...

Söndagen började med en tur till Wiretown (Virestad) hämtade upp sonens DJ utrustning efter hans uppträde på deras årsfest. Maken fick deras hederspris och var stolt som en tupp för tennfatet. Det är tanken som räknas, eller hur?

En sväng in på det stora varuhuset som ligger mitt över och köpte lite bra att ha saker, påslakan, filt och blöjbyteunderlag (vet inte vad det heter), några nya mattor till hallen där uppe, fräscha blåvita.

In och handlade lite mat och sedan upp till mamma. Hon var som vanligt inte hemma, packade i alla falla in det jag handlade, då kommer hon. Hon stickar och stickar och spelar kort, fullt upp som pensionär, det är skönt.

Körde en snabb runda bort till Bebben, klappade lite och sedan hem igen.

Sen gick jag loss på Stoffans tidigare rum, rensade ut all elektronik och flyttade det till rummet där datorn (den fasta) står, så har vi allt det på ett ställe.
Detta rum är nu rensat och färdigt för att ha som extra rum till Bebben. Monterade en spjälsäng, vit, bäddade med randigt, fick iordning en skötbädd, lite lyse och sen blev det så fint.


En lätt överdriven farmor känner jag mig som, men det gör inget, jag kommer ner på jorden igen, men det får ta lite tid, jag har ingen brådska.

Nu blir det räkningsbetalning och sedan söndagsmys i soffan. Det är Beck ikväll, missa inte detta vänner!


Kommentarer
Postat av: Eva

eeeh, nu fattar jag nada - ska du börja jobba som dagmamma eller hur tänker du nu då?

2010-10-27 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0