Regn och mys!

Efter regn kommer solsken sägs det, ja kanske blir det så, eller inte. Tycker i alla fall att det är rätt mysigt när jag kommer hem efter jobbet, tänder ljus och tar min sköna pläd och sveper in mig i. 


På ena sidan fleeckänsla i micro corall och andra sidan känslan av lammull.
Finns att köpa på Chilli i Halmstad.

Ett avsnitt av 2 1/2 män efter middagen. För att få upp den lättsamma stämning. 

Därefter disk.  Disk kan ju tyckas enkelt genom att ställa in den i diskmarskinen. MEN vår är sönder, det är verkligen I-lands problem, men det är riktigt trist och händerna blir alldeles skrynkliga och naglarna skörare än tidigare. Men vi har har "felanmält" och hoppas att det kommer en tekniker eller en ny marskin nästa vecka.

Igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig, gick jag in till yngste sonen som skrattade högt för sig själv, han tittade på det omtalade Kungarna av Tylösand. Jag satte mig på sängkanten och tittade en stund. Det var det dj-vligaste jag sett på tv. Hur kan dessa människor ställa upp på detta? Vad är det för fel? Är detta vad svenska folket efterfrågar? Jag blir skrämd. Vara otrogen och dessutom inför ett kamerateam, gå omkring naken med paketet hängande, dessutom gnida paketet i huvudet på en annan kille, såga sönder sängar...osv. Ett alkoholintag som är mer än vad de tål, som dessutom tv5 betalar. Förstår att programmet är anmält, langning till minderåriga.

Ja jisses, 15 minuter räckte, sen gick jag och lade mig och flyttade mannen till sin halva av sängen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Meeen, inte ska väl lilla du stå med händerna i diskbaljan?! Var har din second wash machine K-E tagit vägen?? kram

2010-10-08 @ 12:18:24
Postat av: Farmskan

Pläden ser fantastisk ut... i varje fall för en frusen själ som mig. Hoppas du får en riktigt skön helg. Kram

2010-10-08 @ 17:58:40
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0