Vi ses och hörs!

I helgen är det vintertid då får vi tillbaka en timma på morgonen, det är härligt.
Jag vill också passa på att tacka alla som följt mig via bloggen. Men nu har jag bestämt mig för att sluta.

Jag kommer fortsätta skriva i min egen dagbok som kommer att vara för privat bruk. Jag har under denna tiden haft väldigt roligt, men även fått tid för eftertanke och reflektion en kombination av detta. Känner också en värme i kommentarerna som varit på bloggen, men även bland de jag träffar som kommenterat direkt till mig.

Det här med blogg har varit för mig ett sätt att dela med mig av mina tankar och viss del av mitt och min familjs liv. Nu känner jag mig färdig med denna formen. Nu är jag nöjd och har bestämt mig för att sätta punkt.

Vi ses och hörs! Kramar från:


Kommentarer
Postat av: Carina

Synd, har varit kul att läsa om ditt liv



Ha det gott!



Kramar

Carina 9C

2010-10-29 @ 05:58:24
Postat av: Farmskan

Oj.. synd, för det har varit roligt att läsa lite och få sig lite goa skratt ibland.

Kram kram

2010-10-29 @ 12:05:34
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack för denna tid - varit trevligt läsa om dina träffande upplevelser. MEN jag har ju som tur är lyckan att få ta del av det när vi träffas,, kramkram

2010-10-29 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0