Ännu en spännande natt!

I natt vaknade jag av att maken pillade mig i naveln. Lite för intimt kanske, men detta var lite annorlunda. Han petade på min navel-piercing eller som en del kallar det 40-års kris... I alla fall blev ja irriterad kl. Var strax efter 02.00. Han frågade vad det var för något? Tja tänkte jag han börjar bli gammal och glömsk, men han behöver väl inte väcka mig mitt i natten för att ta reda på det. Jag svarade inte, märker då hur han försöker med vänsterhanden dra bort den. Men han får inget grepp. Då fattar jag att han sover. Då blev jag både rädd och förbannad. Hojtar (skriker) till honom att sluta. Lite lagom sur somnar jag sedan om På fm idag får jag ett samtal från maken där han ber om ursäkt och undrar hur jag mår? Ja, efter 27 år tillsammans har vi sällan tråkigt tillsammans, inte ens när vi sover!

Kommentarer
Postat av: En annan Älmhultare

Ha Ha verkligen kul berättelse Git !

2010-09-06 @ 22:58:02
Postat av: Eva

Väntar m spänning på sängkammarboken :-) stoff finns ju för en hel bok tjock som svea lag

puss

2010-09-07 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0