Bubblan spricker snart!

Snart hoppas jag att den bubblan jag har levt i sedan förra veckan spricker. Med en förkyldning i skallen täpper den även till i öronen. Hör allt som i en tunna. Men ikväll efter en snytning så lossnade det, jisses vad det blev högt i tv:n.

Så skönt! Nu ska jag bara slippa hostan också så jag kan sova gott om nätterna. Tog i lite i överkant i går kväll när jag skulle lägga mig och ökade dosen lite extra på hostmedicinen. Somnade som en stock och sov hela natten, vet inte ens om jag har hostat?

Nacken som är spärrad håller också på att ge med sig, fick massage igår på jobbet. Fick Carros tid, tusen tack! Det behövde jag verkligen.

Har massor att göra på jobbet nu, ligger lite efter, kom helt fel att ligga hemma två dagar förra veckan. Just nu när det händer så mycket på alla håll.

Ikväll eller nu ska jag titta på Idol, har missat det hela veckan. Igår kväll började programmet där jag är med och jagar bovar, håller koll på vad som händer eller har hänt, Efterlyst! Såg precis första deltagaren...hm en kille som gick in och kacklade som en höna, vad är detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0