Förfest!

Gumman i lådan (jag) funderar på vad som är rätt och fel, jag tror eller hoppas jag vet vad som är bra och dåligt, rätt eller fel, upp eller ner, bak eller fram. Tja man kan vända och vrida på sig, men trots allt så har man rumpan bak (om man inte drar ner byxorna för då kommer rumpan fram).

Efter jobbet idag, så hade vi en liten förfest hemma. Min make, våra pojkars pappa fyller 50 år på onsdag! Eftersom vi väljer att fira den helt själva i Köpenhamn, tar tåget i morgon eftermiddag, för att ha två dagar helt själva. Så skönt det ska bli. Vi älskar vår familj och alla våra vänner, men det är inte fel att ha några dagar för bara oss själva.


Kalle snart 50 år!


Puss på mig!

Kommentarer
Postat av: Eva

Puss o kram på er! Vila upp er nu, snart CYKLAR VI vidare!!

2010-09-14 @ 20:14:54
Postat av: Farmskan

Ta hand om er!!

2010-09-15 @ 06:09:22
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0