Memories!

Nu ska vi se om våra nätter blir lite lugnare och maken sover utan att härja en massa. Har köpt en ny bäddmadrass med memoryskum, Älmhults svar på Latex madrass. Eftersom min rygg har klagat på morgonen om jag ligger någon timme längre än jag brukar. Har jag letat efter en madrass som kan avhjälpa detta.

En fundering har jag dock, jag köpte en hel madrass 180 cm, istället för 2st 90 cm. Det var ju ett bättre pris att köpa en hel än delad. Nu återstår och se om maken vet var gränsen går. Gillar inte att sova med en arm över mig eller en hand i ansiktet eller någon annan egenhet som han har. Spännande!

SULTAN TAFJORD Bäddmadrass vit Längd: 200 cm Bredd: 180 cm Tjocklek: 7 cm
Den ska forma sig exakt efter min kropp (tja nu börjar ni se bilder framför er va´? Lägg ner dom!!), underlättar blodcirkulationen i muskler och hud och får din kropp att slappna av ordentligt, bara inte huden slappnar av, den vill jag inte ska hänga någonstans. Det gäller att inte somna på magen med ansiktet neråt, då blir det ju ännu mer påsar under ögonen och hängande kinder. Intressant att läsa produktbeskrivningen.

Sov Gott, det ska jag förhoppningsvis göra!

Kommentarer
Postat av: Eva

HAHA, latex - antar du menar TEMPUR :-) Eller du fick sex on your mind och tänkte svart latexkattdräkt,, puss

2010-09-11 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0