Pajbak!

Lördagen var det först en lååång sovmorgon, har fortfarande en del sviter kvar av förkyldningen. Så det var skönt att få sova ut. Var på jobbet på eftermiddagen och fick mycket gjort, så nu känner jag mig ifatt och förberedd igen.

Yngste sonen åkte iväg tidigt för att spela golf i skåne någonstans, imponerad av att han kom upp redan kl 7 en lördag, när han varit uppe kl 5 hela veckan för tidiga jobb passet.

På kvällen kom äldste sonen med sambo och hennes stora mage, i den finns det ju en liten bäbis, tänk vad tiden gått fort! Snart, mycket snart eller när som helst, kommer det en liten en som jag får pussa på, kan inte riktigt förstå att jag ska bli farmor, få ta del av livets efterrätt som många tycker att det är. Jag vet inte egentligen om jag gillar det uttrycket "livets efterrätt", det låter som om förrätten och huvudrätten redan är förbrukade...

Oavsett så längtar jag så, att få vara till hands, umgås, pussa och så klart shoppa storlek 50 till att börja med.


Där inne är h*n, vacker bild, hoppas det är okey att jag lånar bilden en liten stund?

Nu blir det smulpaj på äpplen med vanlilj sås och ta med till sonen med sambo!

Kommentarer
Postat av: Emely

Helt okej o låna.. :)

2010-09-12 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0