Snurrigt värre!

Vaknade i morse efter en natt med dilerium som min make kallade det. Jag vet vad jag drömde, att det fanns en inbyggd dusch i toastolen, så när man tryckte på en knapp blev man nyduschad varje gång, då endast underredet på människan.

Kände mig väldigt hängig på jobbet igår, förkyldningen satt intryckt i hela huvudet, men alvedon lindrade nog en hel del av symptomen. När jag kom hem så tog jag ingen medicin utan ville se vart det barkade. Jag hamnade i soffan med två filtar och ett täcke och frös så det gjorde ont i benen (skakade). Feber.

Under dagen idag, har jag också feber, fryser, svettas, Maken har köpt ny alvedon till mig, så nu känns det bättre igen. Haft trååkigt, ensam hemma. Svarat på lite mejl, fått skit ont i ryggen av liggandet. Nej, usch vad jag är gnällig, det kunde ju varit mycket värre!

Maken köpte i alla fall en påse ostbågar, för han ska iväg ikväll, så jag har något att göra. Konstigt nog har jag inte tappat matlusten. Det gör jag nästan aldrig. Fast jag inte ätit så mycket idag, men det beror mest på att jag ligger i soffan och yrar och vill inte gå ut i köket, det är kallt där.

Nej, nu fortsatt kika på valdebatt, just nu Hägglund på tv. Varit en hel del valsnack på tv idag.

Kommentarer
Postat av: Eva

stackars stackars dig,, usch inte roligt alls... Du kan väl ägna dig åt att ladda ner lite kul ringsignaler till din IP,, här en sida http://www.free-ringtones.cc/ringtones/Category/sms%20and%20alerts



vila upp dig inför loppis på lördag - nära o bra för dig :-)



puss o kram

2010-09-02 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0