Walking shoes!

När jag och maken var i Köpenhamn för några veckor sedan. Gick det inte så bra att vandra omkring i de fina skorna jag hade med mig. Hade vansinnigt ont i fötterna och kunde helt enkelt inte gå. Men det var ju enkelt att lösa, fanns skoaffärer överallt. Så i en av dessa gick jag in i och köpte ett par svarta riktigt fula walking shoes. Det fanns inga snygga, i det läget jag var så behövde jag bara ha ett par som var mjukta rymliga både fram och bak, det var dessa.

Dessa skor har jag nu stor glädje av när jag är ute och går efter jobbet, har energi kvar när jag kommer hem, förmodligen vitamin kicken jag får. Men uppklädd på restaurang kände jag mig inte så uppklädd i dessa kardborreklädda skor.

Skor | Promenadskor - Reebok: Time And Half lll Kc

Efter promenaden idag, gjorde jag som Mika föreslog, fiskgratäng, med hollandaisesås, mumsigt! Har lite idé torka på maträtter just nu. Så alla tips är välkomna!


Kommentarer
Postat av: Eva

Nice pjucks! Walk on baby :)

2010-09-29 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0